Arató Péter 1996. Logikai rendszerek tervezése. Budapest: Műegyetemi K.
Balogh lászló – Dávid Imre 1999. A tehetségfejlesztés pszichológiai alapjai. Útmutató a tanárszakos hallgatók iskolai pszichológiai gyakorlataihoz. Debrecen: KLTE Pedagógiai-Pszichológiai Tanszék.
Barabási Albert-László: Behálózva. A hálózatok új tudománya. Budapest: Helikon K. 2013.
Bártfai Barnabás: Windows 10 zsebkönyv. Budapest: BBS-INFO K. 2015.
Bártfai Barnabás: Excel 2013 zsebkönyv. Budapest: BBS-INFO K. 2013.
Bártfai Barnabás: PowerPoint 2013 zsebkönyv. Budapest: BBS-INFO K. 2013.
Bártfai Barnabás: Word 2013 zsebkönyv. Budapest: BBS-INFO K. 2013.
Benedek András (szerk.) 2013. Digitális pedagógia 2.0. Budapest: Typotex.
Carr, Nicholas 2014. Hogyan változtatja meg agyunkat az internet? A sekélyesek kora. Budapest: HVG K.
Chu, Yaohan 1977. Digitális számítógépek szervezése és a mikroprogramozás. Budapest: Műszaki K.
Cullmann, G.; Denis-Papin, M. – Kaufmann, A.: A hír tudománya. Az információelmélet alapjai. Budapest: Gondolat K. 1973.
Digitális kultúra 5. [tankönyv]. Budapest: Oktatási Hivatal, 2020.
Digitális kultúra 6. [tankönyv]. Budapest: Oktatási Hivatal, 2020.
Ericsson, Anders – Pool, Robert 2018. Csúcsteljesítmény. A szakértelem és a kiválóság pszichológiája. Budapest: HVG K.
Gyarmathy Éva 2015. Diszlexia a digitális korszakban. Budapest: Műszaki K.
Gyömbér Noémi – Kovács Krisztina 2012. Fejben dől el. Sportpszichológia mindenkinek. Budapest: Noran Libro K.
Holczer József: Informatika szóbeli érettségi közép- és emelt szinten. Budapest: Jedlik Oktatási Stúdió, 2013.
Joó András et al. (szerk): Informatika. Hasznos gyakorlati ismeretek a mindennapokra. Budapest: Zsigmond Király Főiskola. 2006.
Kovács Magda 1994. 32 bites mikroprocesszorok I-II. (I. kötet: 80386. II. kötet: 80386/80486.) Budapest: LSI Oktatóközpont.
Kőfalvi Tamás: Informatikai alapismeretek a tanári mesterségre készülők számára. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2006.
Könyves Tóth Pál (szerk.) 1982. Digitális számítógépek I-II. Budapest: Művelődési Minisztérium – Műszaki K.
Nagy Gábor Zsolt 2013. Elektronikus tanulási környezetek használata az oktatásban. In: Benedek András (szerk.) 2013. 272-311.
Nemes Orsolya 2019. Generációs mítoszok. Hogyan készüljünk fel a jövő kihívásaira? Budapest: HVG K.
Nyakóné Juhász Katalin et al. 2011. Bevezetés az informatikába. Debrecen: Kempelen Farkas Hallgatói Információs Központ.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/0046_bevezetes_az_informatikaba/adatok.html (2021-02-07)
Price, Catherine 2018. Digitális detox. Győzd le a mobilfüggőséget. Budapest: Libri K.
Pszichológiai lexikon. (szerk. Balázs István.) Budapest: Magyar Könyvklub, 2002.
Puskás Albert – Szendrei János – Szerényi Tibor 1969. A matematika modern alkalmazásai. Budapest: Tankönyvk.
Quittner Pál – Kotsis Domokos 1981. Számítástechnika rendszerszervezőknek. Budapest: Akadémiai K.
Sára Attila 1980. A digitális számítógépek rendszertechnikai felépítése. Budapest: Tankönyvk.
Sinek, Simon 2017. A jó vezetők esznek utolsónak. Hogyan építsünk összetartó, lelkes és sikeres csapatot? Budapest: HVG K.
Takács Gábor 1995. Analóg és digitális áramkörök 2. A műszaki szakközépiskolák távközlési technikusi szak, vezetékes és vezeték nélküli ágazatának III. osztálya számára. Budapest: Műszaki K.
Támogatás – Windows súgó.
http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows/support#1TC=windows-10 (2021-02-07)
Tapscott, Don 2001. Digitális gyerekkor. Az internetgeneráció felemelkedése. Bodapest: Kossuth K.
Tari Annamária 2019. Online illúziók – offline valóság. #alfageneracio #zgeneracio. Klinikai pszichológiai jelenségek és társadalom-lélektani szempontok az Információs Korban. Budapest: Tericum K.
Taylor, Jim 2016. A digitális nemzedék nevelése. Hogyan válhat gyermeke tudatos médiafogyasztóvá? Budapest: Móra K.
Twenge, Jean M. 2018. iGeneráció. Akik a közösségi médián és okostelefonon nevelkedtek. Budapest: Édesvíz K. 2018.
Valliéres, Suzanne 2012. Pszichotrükkök. 6-9 éves korig. Budapest: Libri K.
Wikipédia.
https://hu.wikipedia.org/
(prezentációkészítés)
Atkinson, Cliff: Ne vetíts vázlatot! A hatásos prezentáció. Bicske: Szak K. 2008.
Reynolds, Garr: PreZENtáció. Budapest: HVG K. 2009.
Reynolds, Garr: A meztelen előadó. Budapest: HVG K. 2011.
Sturcz Zoltán, Lőrincz Éva Anna: Prezentáció. Budapest: Typotex K. 2013.
https://regi.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2011-0023_Prezent/000000.html (2021-02-07)
(kiegészítő irodalom)
Ábrahám György, Wenzelné Gerőfy Klára, Antal Ákos, Kovács Gábor 2014. Műszaki Optika. Budapest: BME MOGI.
https://regi.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2011-0042_muszaki_optika/adatok.html (2021-02-07)
Andor József 1998. A komplex lexikálisjegy-analízis és a mormota esete. In: Pléh Csaba, Győri Miklós (szerk.) 1998. A kognitív szemlélet és a nyelv kutatása. Budapest: Pólya K. 83–100.
Buda Béla 2001. A közvetlen emberi kommunikáció szabályszerűségei. Budapest: Animula K.
http://vmek.oszk.hu/02000/02009/02009.htm (2021-02-07)
Csépe Valéria 2018. Intenció, implementáció, irányok – az új NAT.
https://kiadvany.suliszerviz.com/kiadvanyok/29-kiadvany-2018/1046-2018-prof-dr-csepe-valeria-intencio-implementacio-iranyok-az-uj-nat (2019-03-22)
Cucci, Giovanni S. J. 2016. Virtuális paradicsom vagy pokol.com? A digitális forradalom veszélyei és esélyei. Budapest: Jezsuita K.
Czeizel Endre 2004. Sors és tehetség. Budapest: Urbis K.
Gladwell, Malcolm 2009. Kivételesek. A siker másik oldala. Budapest: HVG K.
Griffin, Em 2001. Bevezetés a kommunikációelméletbe. Budapest: Harmat K.
Horváth Ádám 2018. Magyarország Digitális Oktatási Stratégiája.
Előadás a Digitális Oktatás, Digitális Készségek, V4 országok a XXI. században témájú Digitális Szakképzési Konferencián
(Debrecen, 2018. április 14.).
https://www.slideshare.net/dpmk/debrecen-horvath-adam-20180414 (2019-04-03)
Magyarország Digitális Oktatási Stratégiája. (A Kormány-előterjesztés melléklete.) Budapest: Digitális Jólét Program, 2016. június 30.
DOS - Magyarország Digitális Oktatási Stratégiája - Digitális Jólét Program (2021-02-07)
Mérő László 1994. Észjárások. A gondolkodás korlátai és a mesterséges intelligencia. Budapest: TypoTex K.
[NAT 2018] A Nemzeti Alaptanterv tervezete. 2018. augusztus 31. Eger: Oktatás 2030 - Eszterházy Károly Egyetem.
https://www.oktatas2030.hu/wp-content/uploads/2018/08/a-nemzeti-alaptanterv-tervezete_2018.08.31.pdf (2019-04-07)
[NAT 2020] 5/2020. (I. 31.) Korm. rendelet a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról. Magyar Közlöny 2020. évf. 17. szám. (2020. január 31.) 290-446.
Pléh Csaba 1998. Bevezetés a megismeréstudományba. Budapest: TypoTex K. (Test és lélek)
Popper, Karl 1998. Test és elme. Az interakció védelmében. Budapest: TypoTex K. (Test és lélek)
Popper Péter: Lélekrágcsálók. Válogatás Popper Péter legjobb előadásaiból. Budapest: Kulcslyuk K.
Raffai Mária 1999. Információrendszer-fejlesztés. Győr: Novadat K.
Renkecz Anita 2011. A képalapú digitalizálás elmélete és gyakorlata a könyvtárakban. Budapest: Könyvtári Intézet.
(Digitális könyvtári füzetek II.)
http://mek-oszk.uz.ua/18200/18218/html/index.html (2021-02-07)
Computer Glossary, Computer Terms - Technology Definitions and Cheat Sheets from WhatIs.com - The Tech Dictionary and IT Encyclopedia.
http://whatis.techtarget.com/ (2016-06-27)
Computer technology, computer technologies - WordWeb dictionary definition.
http://www.wordwebonline.com/en/COMPUTERTECHNOLOGY (2016-06-27)
Graves, Michael: Computer Technology Encyclopedia. Delmar Cengage Learning, 2008. (ISBN-13: 978-1-4283-2236-3)
https://books.google.hu/books/about/Computer_Technology_Encyclopedia.html?id=WRl4F_nQfioC&redir_esc=y (2016-06-27)
Henderson, Harry: Encyclopedia of Computer Science and Technology. New York: Facts On File - Infobase Publishing, 2009.
(ISBN-13: 978-0-8160-6382-6)
https://books.google.hu/books/about/Encyclopedia_of_Computer_Science_and_Tec.html?id=3Tla6d153uwC&redir_esc=y (2016-06-27)
https://archive.org/details/EncyclopediaOfComputerScienceTechnologyiqbalkalmati.blogspot.com (2016-06-27)
Microsoft Office help and training - Office Support.
https://support.office.com/ (2016-06-20)
Webopedia: Online Tech Dictionary for IT Professionals.
http://www.webopedia.com/ (2016-06-27)
Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/ (2016-06-12)
Windows help.
https://support.microsoft.com/en-us/products/windows?os=windows-10/ (2016-06-20)
Antal Péter, Bóta László 2011. Számítógépes konfigurációk. Eger: Eszterházy Károly Főiskola.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/0005_07_szamitogepes_konfig_scorm_09/adatok.html (2016-06-22)
Breuer, Hans 1995. SH atlasz. Informatika. Budapest: Springer Hungarica K.
Burke, James 2003. Tudásháló. Pécs: Alexandra K.
Goldstine, Herman H. 2003. A számítógép Pascaltól Neumannig. Budapest: Műszaki K. (ISBN 963-16-2771-3)
Heizlerné Bakonyi Viktória et al. 2012. Számítógépes alapismeretek I. Budapest: ELTE Informatikai Kar.
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0011_szamalap1/adatok.html (2016-06-22)
Komenczi Bertalan 2011. Információ és társadalom. Eger: Eszterházy Károly Főiskola.
http://www.tankonyvtar.hu/en/tartalom/tamop425/0005_30_informacia_es_tarsadalom_pdf/adatok.html (2016-06-22)
Raffai Mária 1997. Az informatika fél évszázada. Budapest: Springer Hungarica K. (ISBN 963-8455-61-6)
Z. Karvalics László 2004. Bevezetés az információtörténelembe. Budapest: Gondolat-Infonia K. (ISBN 963-9567-32-9)
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_542_01_Bevezetes_az_informaciotortenelembe/adatok.html (2016-06-22)
további internetes források (pl. a Wikipédia kiválasztott szócikkei)